Før du tager henvendelse til vores kundeservice bedes du se igennem vores F.A.Q her på siden for at se om du her kan finde svar på din henvendelse. Vi gør dette for at lette opgaven for både dig som kunde samt vore ansatte, da vi i periode kan have meget travlt. Finder du ikke dit svar her, så tag endelig fat i os på mail eller pr. telefon.
Her finder du De oftest stillede spørgsmål og svar. Find et svar på dit spørgsmål herunder.
Størrelser og Size guide.
Vi har ikke size guides på Stillo.dk, da de efter vores mening i de fleste tilfælde ikke passer. Så kender du ikke din størrelse på en bestemt vare, så måler vi den gerne for dig.
Vi kan måle alle varer med 1-3 hverdages leveringstid, da vi har dem på lager her i Karlslunde. Vi gør det hurtigst muligt alt efter hvor travlt vi har. Alle varer hvor leveringstiden er 3-5 dage eller op til 8 hverdages levering, kan vi ikke tilbyde at måle, da de ligger i Sverige og Tyskland.
Kan i skaffe en vare, som ikke vises på webshoppen ?
De fleste leverandører har en B2B side, så vi kan tjekke om det er muligt at bestille den ønskede vare hjem så søger du en vare, som ikke er på lager (fx en anden størrelse eller farve), så må du meget gerne kontakte kundeservice på support@stillo.dk, som vil undersøge om varen kan bestilles hjem. Vi gør det dog ikke på udsalgs- og outletvarer.
Kommer udsolgte varer på lager igen ?
Mange varer er sæsonvarer og de kommer ikke på lager igen.
Men mange varer er Carry Over eller Basic varer og dem kan vi undersøge om leverandører stadig har. Det er altid en god ide at kontakte os på support@stillo.dk med link til det eller de produkter du søger. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Har i prisgaranti ?
Ja, på Stillo.dk vil vi gerne være lige så billige på alle produkter så hvis du finder den samme vare (samme farve og størrelse) hos en anden DANSK webshop, så tilbyder vi prisgaranti.
Skriv til os på support@stillo.dk med link til den side der har samme vare og størrelse billigere og vi retter din pris.
Er det mulig at ændre eller annullere min ordre ?
Så længe din ordre ikke er afsendt, kan vi ændre eller annullere den, så har du opdaget en fejl i din ordre eller ønsker du at afbestille, så bedes du kontakte os på support@stillo.dk med ordrenummer. Såfremt din ordre ikke allerede er afsendt, vil vi gøre, hvad vi kan for at imødekomme din ændring. .
Jeg har annulleret min ordre, men beløbet er stadig reserveret ?
Har du betalt med Dankort/Visa Dankort, så tager det typisk 1-2 hverdage før reservationen er slettet. Vi kan desværre ikke gøre noget for at fremskynde fjernelse af reservation, men du kan kontakte din bank fore mere info. Bemærk at Mastercard i nogle tilfælde kan tage længere tid.
Min ordre er til gave - hvad gør jeg ?
Fristen for at bytte eller returnere kan vi sagtens forlænge, hvis din ordre skal bruges som gave. Du skal blot skrive i kommentarfeltet ved betaling, at du ønsker at forlænge de 30 dages returret og til hvilken dato. Er der et problem i forhold til dette, så kontakter kundeservice dig straks.
Jeg er usikker på om min ordre er gennemført - hvad gør jeg ?
Har du fx ikke modtaget din ordrebekræftelse, så tjek først din spampost. Du vil altid modtage en ordrebekræftelse straks efter bestilling. Kontakt support@stillo.dk hvis du ikke har modtaget noget. I de fleste tilfælde skyldes det ofte, at du ved en fejl har indtastet en forkert mail adresse.
Hvilke betalingsmuligheder har jeg ?
På Stillo.dk vil vi gerne gøre din betaling så nem og hurtig som mulig. Derfor kan du vælge mange forskellige betalingsmetoder.
* Betalingskort som fx Mastercard, Visa/Dankort, Visa, Dankort m.fl.
* MobilePay
* Viabill og Anyday
* Paypal
* Gavekort
Er det sikkert at betale online ?
Ja, I dag er det heldigvis meget mere sikkert både for sælger og dig som den handlende. du kan trygt benytte de forskellige betalingsmetoder hos os. Vi har haft butikker siden 1997, og alle vores systemer er lavet i samarbejde med professionelle samarbejdspartnere.
Hvornår hæver i ordren ?
Når du gennemfører din betaling hos os, så bliver ordrebeløbet reserveret i vores betalingssystem. Først når din ordre pakkes, hæver vi beløbet for din ordren.