• Chat og Telefon er lukket til den 26/3 2024 pga ferie
  • DANSK WEBSHOP Tryg handel og hurtig levering
  • FRI FRAGT på alle bestillinger over 699,-
  • 30 dages retur og 60 dages bytteret

Generelle oplysninger

Virksomhedens juridiske navn:

SFS - Sport Fashion Street ApS
CVR nr / VAT-no: DK-29534055
Adresse: Rørgangen 12, 3
Postnummer/By: 2690 Karlslunde
Land: Danmark

Email adresse: support@stillo.dk
Telefonummer: +45 71 99 01 60
Etableringsår: 2006



Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Stillo. 

Pris og betaling
Hos Stillo.dk kan du bestille varer online og betale med Dankort/Visa-Dankort, VISA, VISA Electron, JCB, Maestro, Mastercard, Viabill, Anyday og PayPal.
Du kan også betale via bankoverførsel. 
OBS: Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen (læs hvorfor).

Alle priser hos Stillo på web-adressen http://www.Stillo.dk - er inkl. moms.

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.Stillo.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.Stillo.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 


Prismatch

Oplever du at en anden Dansk webshop sælger et af vores produkter billigere, så husk vi har prismatch. Hvis du finder et identisk produkt (samme model, farve, størrelse, mærke) hos en konkurrent kan du kontakte vores kundeservice via vores "Kontakt Os" side. Skrive det drejer sig om prismatch. Derefter sender du os et link til det gældende produkt og vi vil verificere produktet. Viser det sig, at dette produkt er identisk med vores og de har det på lager i samme størrelse, sælger vi produktet til reduceret pris for at matche konkurrentens pris.   


Bestilling
På www.Stillo.dk kan du bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Du har mulighed for at se dine tidligere ordrer på siden "MIN KONTO", hvor du har mulighed for at lave en kopi af dine ordrer. Du kan også udfylde vores kontaktformular på siden "Kontakt Os", her vælger du emnet "Send kopi af ordre", hvorefter du skriver dit ordrenummer i kommentar feltet.  

Forsendelse
Forsendelsen af varer fra Stillo.dk sker med Postnord og GLS. Du bestemmer ved bestilling om det skal sendes til Pakkeshop eller skal være med omdeling til din adresse eller arbejdsplads.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra Stillo.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.

Leveringstid: 1-3 dage (Varen er på lager) Leveringstid: 3-5 dage (Varen er på lager i Sverige) Leveringstid: Op til 8 hverdage (Varen ikke er på lager og dermed skal hentes fra en ekstern leverandør)  

For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse. 
Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

GLS-Pakkeshop/Pakkeservice: 39 kr
GLS Erhvervslevering: 49 kr 
Postnord Pakkeboks: 49 kr
Postnord Privatlevering: 69 kr
Postnord Erhvervslevering: 59 kr

Samlet køb over 699 kr inkl. moms leveres fragtfrit. 

Vi leverer til Danmark, Finland, Færøerne, Grønland, Island, Norge, Sverige og Tyskland.  

For at modtage din vare fra os, skal du "GODKENDE" din ordre og oplyse en gyldig betalingsmetode.

Risikoen for varer købt af Stillo overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.


Fortrydelsesret og ombytningsret
Stillo.dk yder 60 dages ombytningsret, hvis du ønsker at bytte den købte vare og 30 dages fortrydelsesret hvis du ønsker pengene tilbage, når du handler på www.Stillo.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare

  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.

Du kan benytte vores returformular og sende den med retur. Den finder du medsendt i din ordre sammen med de bestilte varer.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt med DAO da de kommer om natten udenfor vores åbningstid og vi afhenter dem IKKE i pakkeshops.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen og behandlet din fortrydelse/reklamation.

Du har mulighed for at downloade standardreturformularen 
her. Der findes også et link i din ordrebekræftelse, som du fik tilsendt med email, da du lagde din ordre hos os.

I forbindelse med højtider som f.eks julen, forlænger Stillo.dk returretten ved køb af julegaver. Ordre købt med henblik på julegaver, kan byttes frem til den fastsatte deadline i Januar. 
Du har altid mulighed for at returnere din vare, hvis du overholder fortrydelsesfristen.
Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale fragten ved returnering af varen.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har givet beske om, at du vil fortryde, hvis du ønsker pengene retur, ønsker du at bytte til anden størrelse eller en helt anden vare så er det senest 60 dage efter modtagelsen. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.  Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt med DAO da de kommer om natten udenfor vores åbningstid og vi afhenter dem IKKE i pakkeshops.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage 
hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan/må i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Hvis du fortryder købe, skal din vare sendes til:

Stillo.dk
C/O SFS - Sport Fashion Street ApS
Rørgangen 12, 3
2690 Karlslunde
Danmark

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og gerne Returformularen med tydelig beskrivelse hvad der ønskes. Ekspeditionen går hurtigere jo mere tydelig dine ønsker er beskrevet.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og med DAO. 

Reklamation
Risikoen for varer købt af Stillo overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.Stillo.dk har du selvfølgelig 
24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, penge tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Stillo har stillet dig i udsigt. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvolden adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til adressen: 
Stillo.dk
C/O SFS - Sport Fashion Street ApS
Rørgangen 12, 3
2690 Karlslunde
Danmark

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. 

BEMÆRK: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os på www.Stillo.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
Email adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos SFS - Sport Fashion Street ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og Web-Administratoren for SFS - Sport Fashion Street ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. 

Den dataansvarlige på www.Stillo.dk er Web-Administratoren/Mickey Barüske.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Oplysninger afgivet til www.Stillo.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre end Mailservicen MailChimp, som vi benytter til at kører vores nyhedsbrevssystem.

Som registreret hos SFS - Sport Fashion Street ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hemed rettes til SFS - Sport Fashion Street ApS via  e-mail: support@stillo.dk. 


Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til support@stillo.dk eller ringe til os på +45 71 99 01 60. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 

FORBRUGERKLAGENÆVNET/Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus 
Toldboden 2
8800 Viborg
Naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse support@stillo.dk.

 

 

 

Sidst opdateret 11.12.2017

Tilbage til toppen